Da Carta Mundial das Mulheres em português/galego
[Agradecidas, caro Guitarrista]
Com esta Carta Mundial das Mulheres para a Humanidade declaramos o nosso amor à vida e a nossa admiraçom frente à beleza do mundo.
Desde há muito que marchamos para denunciar a opressom à que somos submetidas por ser mulheres, para dizer a todas as pessoas que detentam o poder, que a dominaçom, a exploraçom, o egoísmo e a procura desenfreada do lucro que trazem injustiças, guerras, conquistas e violências têm que rematar.
Das nossas luitas feministas e a das nossas antepassadas que brigárom em todos os continentes, nascerám novos espaços de liberdade, para nós, as nossas filhas e para todas as nenas que, após nós, caminharam sobre a Terra.
Construímos um mundo no que se considere que a diversidade é umha vantagem, a individualidade ao igual que a colectividade um enriquecimento, onde flua um intercâmbio sem barreiras, onde a palavra, os cantos e os sonhos floresçam. Será este um mundo livre de tabús e de temores, um mundo no qual se imporám a solidariedade, a igualdade, a liberdade e a paz. Um mundo que, com a nossa força, somos capazes de criar.